Snimanje spota za pjesmu “ZORICA”

Prije mjesec dana na facebooku se pojavio događaj, odnosno poziv svim punoljetnim curama da dođu na snimanje spota u jedan klub u Čakovcu. Događaj su napravili Mejaši, a radi se o snimanju spota za njihovu novu pjesmu Zorica.

Tko su Mejaši? 

Pripreme prije snimanja

Za one koji neznaju, Mejaše čini šest mladih glazbenika koje veže ljubav prema tamburi, glazba i volja za napretkom. Njih od drugih tamburaša razlikuje stil odijevanja, a od instrumenata su napravili jedinstveni spoj tambure sa pop-rock elementima. Tamburi dodali bubnjeve, kontru su zamjenili elektro-akustičnom gitarom, a tamburaški bas s bas gitarom. Iako su u početku kao svi poznati tamburaši bili odjeveni isto, i to se promjenilo. Kako bi se istaknuli između brojnih tamburaških sastava, oni su narodne nošnje zamijenili izlizanim trapericama i starkama te ubrzo dobili titulu „Tamburaši u starkama“. Dečki su se publici predstavili singlom „Previše ljubavi“ koji se svakodnevno vrtio po radijskim postajama. Presretni Mejaši uskoro su izdali i drugi singl, te video spot „Uživajmo dok smo mladi“ čiji je režiser Filp Dizdar.

„A u zoru Zorica me budi“

Zadovoljni suradnjom kao režiser spota Zorica opet se javlja Filip Dizdar. A evo i dio teksta eventa na facebooku.

„Ovog puta su to odlučili napraviti na jedan drugačiji i nama puno draži način, a to je da uključe publiku sa svojih koncerata i putem malih ekrana pokažu ljudima diljem Lijepe naše što je prava zabava i kako se zabavlja na njihovim koncertima!“

Za vrijeme snimanja spota Zorica

Bila je ovo prilika za mene da otiđem i napravim par fotografija za moj blog. Već u 15 sati prijateljice i ja bile smo u klubu, okupljanje je trajalo do četiri sata, a bilo nas je tridesetak. Atmosfera je bila opuštena i ugodna. Snimanje nije počelo odmah, već smo se prvo družile  sa Mejašima, te razgovarali uz besplatno jelo i piće. Oko 18 sati dečki su krenuli snimati i to sami uz playback. Nakon četiri, pet pokušaja, djevojke su pozvane ispred pozornice gdje su samo trebale normalno plesati. Nakon par pokušaja i potrošene video vrpce slijedila je pauza uz piće. Dobile smo prskalice i plesale s upaljenim prskalicama jednu pjesmu, nakon čega je slijedila jedna pjesma tijekom koje su nam se na podiju pridružili i Mejaši. I to je bilo to-spot je snimljen.

Režiser Filip Dizdar

Afterparty

Nakon snimanja slijedio je party na kojem se nastavilo veselo. Mejaši su svirali do kasno u noć, a mi smo plesale i zabavljale se. Filp je bio zadovoljan, on kao režiser je snimao i davao prijedloge i primjedbe kako se ponašati i što moramo raditi. Tamburaši u starkama pokazali su se kao vrlo susretljivi i ljubazni dečki i nije bilo teško s njima raditi, odnosno to ni nije bio rad već zabava.

Zabava i opuštena atmosfera cijeli dan

Jedva čekam da vidim razultat snimanja, a kako najavljuju premijera video spota biti će na CMC-u.

11 thoughts on “Snimanje spota za pjesmu “ZORICA”

  1. Super si ti to sve objasnila. Super nam je bilo na snimanju! Jedva čekam da vidim kako će taj spot izgledati. Mejaši su zakon!

  2. Sviđa mi se ta pop- rock verzija tamburaša. Iskreno, nisam ih nikad slušala, al sad možda i hoću. 😉
    Vjerujem da je bilo veoma zabavno na snimanju spota, tako to obično i bude kad je besplatno piće uključeno u sve to. 😀

  3. Nisam ih do sada slušala, morat ću i ja otkriti ‘tamburaše u starkama’. 🙂
    Super što su odlučili snimiti spot sa svojim fanovima, a ne s tamo nekim precijenjenim osobama. 😉

  4. Super su dečki! 🙂 Žao mi je što nisam i ja sudjelovala u kreiranju spota, ali bit će valjda još prilika za neku drugu pjesmu. Bar se nadam! 🙂

  5. Inače volim tamburicu, ipak sam djevojka iz ravnice… I super mi je kad mladi kombiniraju moderan zvuk s tamburicom, to uvijek ispadne odlično. Pratim Filipov rad, spotovi su mu odlični, zato uopće ne sumnjam da će ovaj biti odličan. Čestitam na uspješnom završetku blogiranja! 🙂

  6. Mejaši su zakon!Novo iskustvo kak izgleda snimanje jednog spota…ma super je tebi u životu! 😉

  7. Odličan mladi bend Mejaši! Stvarno su dečki super. sviđa mi se i njihova nova pjesma. Šteta što nisam mogao sudjelovati u snimanju spota!! 🙂

  8. Vidim da je na snimanju spota bilo super, a poznavajući Filipov rad znam da će i spot ispasti super 😀

  9. Jedan od mejaša je moj stari prijatelj iz vž-a, tako da znam za njih, totalno su mi otkačeni 🙂 mislim da bude spot dobar, jer dizdar radi ok stvari…

  10. Mejaši. Hehe, tko njih ne zna iz našeg kraja posebice Varaždina gdje sviraju svaki tjedan. nDečki su se odlično probili, imaju dobre ideje i potencijal, a suradnja s Filipom Dizdarom im sigurno neće biti loša. Baš me zanima kakva će biti konačna verzija spota. 🙂
    Odlično je i da si imala priliku sudjelovati u njegovom nastajau i pritom i potom se zabaviti. 🙂

Komentiraj